berkusbalii [silindi] çok güzelmiş. Güzel günler de kullanılsın :) nerden ne kadara yaptırmıştıniz acaba
[silindi] berkusbalii çok teşekkür ederim. İkisine kargo dahil 90 lira ödedim havale ile kapıda ödeme yok sayfanın. Sayfanın adı özeldıkımkombindi ama değiştirmiş bynehirbeyza şuan.
Sibelk [silindi] Erkekler icin hediye secimi az oldugu icin insan artik bir sure sonra ne alacagini bilemiyor 🤷🏻♀️ Bende ozendim senin hediyene ikisine ayni formayi aldim 🥰 bide ilk bebegi kucagina aldigi bir resmi celik anahtalik yaptirdim 🙏🏻
[silindi] Sibelk Sizinde hediyeniz çok güzel. Dediğiniz gibi erkeklere hediye seçeneği kısıtlı. Hem güzel fotoğrafları olsun anı olarak, hemde hoşuna giden bişey olsun istedim. 😍