Nisarabia27 şimdi knka okuz de değil tam aslnda😂 doğum gunu,sevgililer gunu,yıl donumumuz felan halledio.alıp vermıo elime tabi.geçen yıl dönümümüz de elimden aldı telefonumu.ben beğendiğim elbiseleri ss alıom.onlara baktı.ben anladım tabi.sonra çaktğmı farkedınce hangı elbıseyı cok beğenıyorsun dedı.oyle sıpariş verdık.benım doğum gunumde de cok beğendiğim kolye vardı onu sıparş etmıs.evde makyaj masamda saklamıs doğum gunum gelene kadar.saat 00:00 da ıyıkı doğdun aşkm dıyıp taktı boynuma. ha bide şöyle bisey de var.mesela 11nısan doğum gunum 10nısanda aldı kolyeyi.bana soyluyo hediyenı şimdiden aldm dıye.bende azıcık ısrar edıom soyluyo ne aldığını duramıo😂😂😂o gün gelene kadar bılıom yani ne aldıgını😂😂