İkinci cocugu istiyorum, kizim 1,5 yasinda. Devlet hastanesinde asla randevu yok. Ozel hastanelerede suan bunun icin bosuna para vermek istemiyorum bir randevu 230 tl, bide daha hormon testi falan filan isticek. Saglik ocaklari acaba oyle genel bi muayene yapiomu gitsem