Karan-fil Merhabalar güzel anneler Bebeğime oto koltuğu alacağız. Deneyimli olanlardan tavsiye bekliyorum. Hem güvenlik, hem rahatlık, hem maliyet hem de boyut açısından fikirlerinize açığım ☺️
sedaykn Karan-fil Besafe izi comfort X3 kullanıyoruz. Çok memnunuz. Adac testlerinden başarıyla geçmiş en güvenli markalardan biri. Ayrıca yüksek olduğu için dışarıyı izleyebiliyor. Yatış kademeleri de iyi. Uyuyunca sorun yaşamıyoruz.
Karan-fil Bir de arabanın boyutu önemli mi ? Bizim arabamız küçük mesela oturtmada sorun yaşar mıyız ?