Blmmss 🤦🤦ahh tatlım aslinda bahsettiğim tıp merkezi orasiydi.bayramda oraya götürdük isim vermek istememiştim.sagolsun bebeğime bir kanser demedigi kaldi.iki farklı erkek Dr baktı birisi kanda enfeksiyon var dedi.digeri Corona,Akdeniz anemisi,enfeksiyon..saydı da saydı.diger Dr birşey demedi dedim ben askerim didiklerim dedi.giristeki bayanlari hiç konuşmuyorum bile.esim 3kere seslendi kendi aralarinda konuşmaktan kahkaha atmaktan bizi duymadilar bile hanfendi size sesleniyoruz diye bağırmak zorunda kaldım.150tl yi boşa verdik çıktık.ve verdiği ilaçta kızımın gaitasinda problem olmamasına rağmen vermiş.Onu da Korudaki Dr dedi.bu sonuca göre bostan yere bu ilacı kullanmayin diye