Lokum03 2bucuk aylık kızım 3gundur kaka yapmıyor anne sutu ile besleniyor. Gun icinde ara ara huysuz oluyor. Normal bir durum mu.
Papatyam Lokum03 10 güne kadar normal miş anne sütü alan bebeklerde. Kızım istisnasiz 5 günde bir yapıyordu . Kati değilse bi sorun yoktur.
Bernaaa Lokum03 arkadaslarında dedigi gibi 5-10 güne kadar yapmaması normal kilo alıyor oyüzdede yapmıyorlar. Sıkıntısı yoksa bişe olmaz canım
tgc Lokum03 normal canım benim kızım da 3 gün yapmadı ama huzursuzlandı ben de kantaron yağı ile kasıklarına masaj yaptım yarım saat sonra kakasını yaptı rahatladı
Lokum03 [bilinmeyen] [bilinmeyen] Papatyam Bernaaa DidemYldrm tgc fundasel Arasdamla Evet ben de 10gune kadar diye biliyorum doktorum demişti doğumdan hemen sonra ama dedim ne zamana kadar olur bu acep 2bucuk ay oldu demek katı gıdaya kadar olacak. Kayinvalidem de zeytinyağı sürelim popoya dedi kabul etmedim. Doğal süreci var sonuçtabu işin.
fundasel Lokum03 benim kızım da iki aylık sürekli ıkınıyo ağlıyo üç gündür yapamıyo ne yaptıysam işe yaramadı fitil verdi doktor o bile yaptırmadı😣
Papatya53 Lokum03 cnm ben yapamadığı zamanlarda 1 çay kalığı zeytinyağ veriyodum ve karnına bebek yağı ile masaj yapıyodum bacak hareketi falan yapıyodum