Svg_eyl Kızlar ben bebeğim 3 aylıkken koruyucu iğne yaptırmıştım 6 ay adetm olmadı şuanda da 17 gündür adet görüyorum bı problem olabilir mi başına gelen var mı?
saripapatyam2 Svg_eyl gidin mutlaka ama sağlık ocağına değil doktorunuza gidin uzun süren kanama sonuçta ultrasonla bakılsın bi muayene olun içinizde şüphe kalmaz en azından