merveipek 13 aylık kızım 3 gündür böyle yapıyor ishal olmuştu dişe yormuştum azıları cıkıyor ama daha önce hiç böyle bir şey yaşamadık bu neden olabilir bilen var mı ? Ayrıca çok Farklı kokusu var https://hizliresim.com/yObXGT
Tugceeeee12345 merveipek merveipek alerjiiiiii kakası bu sanırım bağırsağı bir yiyeceğe tepki vermiş mukozası dışarı atmış
merveipek petitehatunn kavun yedi ilk defa böyle olmadan önce fakat bu durum 3 gündür böyle ne yapmalıyım bezi alıyorum 5 dakika sonra tekrarlıyor 😢
petitehatunn merveipek ishalden de kaynaklanıyor bol bol su içir sakın susuz kalmasın. bir de doktor muhtemelen ishal için ilaç verir
merveipek petitehatunn mutlaka götürmek lazım o zaman sıkıntı şu şırnakta yaşıyoruz bende çaresiz kaldım doktor burada çok sıkıntı izine de gidemiyoruz. Çok teşekkür ediyorum size
petitehatunn merveipek götürmen gerek canım çünkü sürekli böyle yapıyormuş ya vücudu susuz kalır bir süre sonra zarar verir miniğe
Karan-fil Bebek ön sütü aldığında yeşil kaka yapar. Son sütü alamadan emmeyi bırakıyor olabilir. Emzirme sürenizi biraz daha uzatmayı deneyebilirsiniz
merveipek Tugceeeee12345 ilaç verdi doktor ama ne yedi böyle oldu hala anlayamadım ve de devam ediyor 😭