BabyGroot Bebeğim 2buçuk aylık hassas, alerjik bi cildi var ve fethiyede yaşıyoruz yazın markete giderken bile krem sürmezsem yanıyorum ben. Bebeklerinize güneş kremi kullanıyor musunuz? Memnun olduğunuz markalar var mı özellikle hassas ciltler için?
snyck BabyGroot bende araştırıyorum sebamed yada bioderma alacaktım ama ikisinde de kimyasal varmis incia mustela trukid falan daha doğalmış hangisi daha uygun geliyorsa onu alcam çünkü bunlar açıldıktan sonra en fazla 1 sene kullanılıyor galiba incia alcam ben
BabyGroot Seydameva cildinde kızarıklık falan yaptı mı acaba? Özellikle yüz için istiyorum. Şimdi pek dışarı çıkamıyoruz korona dan ama arada güneşlensin diye balkona çıkardığımda bile kıpkırmızı oluyor
BabyGroot VERA19 mustela yı çok duydum şampuanını da kullanıyorum memnunum ama güneş koruması konusunda yeterince iyi mi acaba 🤔
Abrakadabra snyck Ben incianin pişik kremini kullanıyorum bebeğim 9 aylık bir kere pişik olmadı şükür 🙏 güneş kremini de incia alayım bari içeriği doğal en azından ☺️
BabyGroot snyck doğal içerikli olması daha önemli tabii bizim burda yaz uzun sürdüğü için kullanırım bitiririm diye düşünüyorum ben yazın 2 tüp yüz 2 tüp vücut kremi bitiriyorum 😊
Gizemta BabyGroot ben de doktora sordum normalde herşeyde mustela der ama sebamedin ki daha iyi ondan al dedi 😊
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi BabyGroot ayy kız cok dikkat et ona. İçindeki maddelere özellikle aerosol mu ne varmış Birtane kadın Bebegine güneş kremi sürmüş dışarı çıkarken reaksiyon göstermiş cpcugun yüzü mahvolmuş şişmiş kızarmış soyulmuş derileri. Onu görünce öyle ben bu fikrimden vazgeçtim. Sen alıcaksanda nplur iyi araştır da al
BabyGroot BirSevda-iki-Emanet_Sahibi ayy Allah korusun zaten çok hassas cildi miniğimin araştırıyorum ama iyisi nasıldır onu da bilmiyorum kendime alırken bu kadar dikkat etmem ama konu bebek olunca 100 yere bakıyorum 🤦🏻♀️
imgesi BabyGroot canm ben bgn cocul doktoruna sordum sebamed yada mustela kullanin dedi bilginiz olsn
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi BabyGroot aynen öyle hatta Google de araştırabiliriisniz o haberi üzüldüm yani. Ben kullanmıyorum açıkcası