Ben asla yalan söylemem 2 arkadasım var dı artık samimi olmak istemiyorum ilk zamanlar silikon uç ile emzirdim sonra akıllanınca ucu çekip çıkarıyor du sağıp verdim bende isterdim emzirmeyi mama kullanmadım ilk 4 ay ve sarılık olduk ilk günler arkadaşlarıma söyledim mama kullanın 2 gün 3 gün süt gelene kadar ikisi de kullandı biri saklıyor söylemiyor diğeri mamayı azalttık emziriyorım hatta hiç vermiyorum 10 dk bir memeyi 10 dk bir memeyi diyor ya ne nankör insanlar sağol arkadasım Allah razı olsun bile demediler ben kendi basıma gelen bence yapılması yapılmamasın gereken herseyi söyledim hepsini de uyguladılar ama iş konuşmaya gelince mamayı azalttık emziriyorum ama veriyo biliyorum Allah sütünü artırsın dedim ben sunu anladım bazı insanlar yapıyor ama saklıyor aman duymasın aman başkası duymasın nasıl sinir oldum Eşimin teyze kızında mama veriyormuş akrabamızın eczanesinden alıyor devamlı ama emziriyorım diye söylüyor eczacıda emziriyorsa nasıl 8.9 kutu alıyor diyor bi alışta ayıp olan ne ki bunda bide görüntülü konuştuğumuzda memesini açıyor ben emzireyim sonra ararım hadi oğlum em diye kapatıyor ağızım açık kalıyor ya