Kiviefe FundaBilgin sulu kasiyicilar daha is goruyor. Ayrica babybanana var bana o daha iyi geldi onuda arastirim.
Gayeefe FundaBilgin bana hediye gelmişti kullanmadı hijjen acısındanda şyi değil büyük olduğu için kavrayamadı beğenmedik
petitehatunn FundaBilgin Aldım. Zaten ben gereksiz ne var koşa koşa alıyorum🤦🏾♀️ Kızım sağolsun onun yerine ikeadan aldığım slikon muffin kalıbıyla dişlerini kaşımayı tercih ediyor
FundaBilgin Ben de sulu kaşıyıcılardan aldım ama alanlar var instagramda falan karşıma çıkıyor merak edip baktım kaça diye 400 liraya yakın o yüzden çok merak ettim gerçekten işe yarıyor mu 🤷♀️
Janss FundaBilgin ie yaraması için o fiyata yeni bi diş çıkarması lazım 😅 Zaten yıkar yıkamaz düdüğü bozuluyor 😢 Silmekte hikyenik değil. 👎🏻
19sel19 FundaBilgin ben kızıma aldım ve çok severek kullandı ve hiç ağzından çıkarmadı. Normal sulu olanlardan ağzın arkasına kadar gidebilenlere pek rastlamadım. Ayrıca sophie nin en güzel tarafı eğilip bükülmesi istenilen şekli alması. Temizliğe gelince antibakteriyel olduğu için sabunlu bezle yada nemli bezle silmek yeterli. Yok içim rahat etmiyor derseniz (benim gibi😊) deliğini parmağınızla kapatıp yada birşey tıkayıp güzelce yıkayabilirsiniz. Az bir su kaçsa bile o anda ötmüyor ama kuruyunca tekrar ötüyor.
19sel19 FundaBilgin ayrıca fiyatı 400₺ gibi rakamlar değil. İnstagramda alg oyuncak var resmin sayfası 179 küsür fiyatı. E bebekte de varmış
Kubuu1 FundaBilgin diğer normal disliklerden aldım onlarla kasimiyo battaniyeyi ısırıyor onu da alsam aynısını yapar herhalde 😂
petitehatunn FundaBilgin sosyal medyada pohpohlanan çoğu şey fos çıktı valla şimdiki aklım olsa o kadar para vermem. mis gibi slikon kek kalıplarım ne güne duruyo🤣
Lomina Gerek yok bence. Biz aldik normal oyuncaklari gibi arada bir oynuyor, agzina sokuyor ama bir faydasi yok. Banyodaki minik sari ordekleri ile daha mutlu disini kasiyor :)
FundaBilgin Lomina 🥰 çok tatlılar 🙆🏼♀️ oğlum parmaklarını hırsla ısırıyor ama her şeyle de kaşıyor damaklarını bence de gerek yok 🙈
Deletedmom283 FundaBilgin Ben aldım ama Euro kuru ile hiç pahalı değil, Türkiye’de gerçekten biraz pahalı, maddi açıdan dokunmazsa alabilirsiniz, denemiş olursunuz :)
Hamzaeda Bizim var sophieden ama çok kıl topluyor biraz kadifemsi bi yapısı var oyüzdende kıllar fazla yapışıyor güzel fena değil yumuşak olduğu için rahatlıkla ağzına alabiliyorda okadar para vermeye gerek yok açıkcası bize hediye etmişti hastanemiz
Deletedmom283 Hamzaeda Kıl mı topluyor 😳 çok şaşırdım gerçekten geçen seneden beri evde tertemiz 😳yapısı da kadifemsi değil sizdeki nasıl acaba?
Hamzaeda Deletedmom283 valla resmini çekebilirim yani bendeki öyle bana göre öyle yani bide kadifemsi yapı dediğim böyle sert plastik falan değil değişik yumuşak hoş bişey nasıl anlatılır bilemedim😃