Tubali ayy kız benimki de örğmcekten bşr basamak aşagı düştü kafasını carptıydı hemen tomografi çekip bakıldı cok şükür bişey cıkmadı cok zor valla. Ama ben hemen sadaka verdim sende ver mutlaka. Birde sadaka kutusu yap elinize gecen bozuk paraları içine atın ögrencşlere cocuklara verin öyle