Merhaba anneler. 19 aylık bebeklerinizden biraz bahsedermisiniz ? Benim ikizlerim var ikiside erkek. Biri baba, mama, kay, dede, su, gok gibi birkaç kelime söylüyor onun dışında ağzı laf dolu ama bütün gün birşeyler söylüyor bizde anlıyormuşuz gibi sohbet ediyoruz. Diğeri ona nazaran daha az sadece birkaç kelime ama onunda son 2 haftadır sürekli ağzında laflar birşeyler söylemek için çabaladığını görüyorum. Ellerindeki şeyleri bana verirmisin dediğim zaman getirip veriyorlar. En sevdikleri oyun saklambaç. Evde kurduğum etkinliklerin yüzüne dahi bakmıyorlar. Birde bu aralar kitaplarla aramız iyi gibi. Sizler neler yapıyorsunuz