Eelif24 Kizlar bugun bebegimin asisi vardi orada ebe ben kusuyor deyince kac saatte besledigimizi sordu bende 2 saatte 1 60 bazen 90 dedim cok fazla dedi artk 3 -4 saatte 120-150 icmeli sık beslediginizden kusuyordur dedi bu dogrumu siz nasil besliyorsunuz
RundownMom Eelif24 ya aynı sorun bizde de var. Hiç kusmadığı kadar kusuyor.Sık besliyorum sanırım Kaç aylık sizinki?
Minik_mucizem_ Eelif24 bende 2 saate bir emziriyorum bazen hic emmiyor bazen de kusuyor cok az dedigin gibi srtik kendinin uyanmasini bekliycem emzirmek icin
Busrabera 1 aydan sonra bebek ne zaman isterse ver demişti doktor bana uykusundan uyandırma öz kendi düzenini kuruyormuş çünkü 2 saat çok sık emzirmek için
ayazasaf Eelif24 kaç aylık ? Önrmlş olan burası eğer 2-3 aylıksa 2-3 saatte bir 90 civarı içebilir ama ayı büyüdükçr beslenme aralığı uzar beslenme miktarı artar dedi doktorumuz bize ki öyleydi de 4-5 aylıkken 3-4 saate bir 120-150 içiyordu
Sydagl Eelif24 ya ben hic kac cc iciyor hesap.yapmadim. 1 aydan sonra doktorum gece emzirmek icin uyandirma uyandiginda emzor dedi. Suan zaten buyudu 7 aylik ne kdr emecegine kendo karat verio
TutuKelesh Biz daha 27 günlüğüz ama bizde de aynı sorun var. Yediğini çıkarıyor, acıkıyor tekrar emiyor. Düzensiz besleniyor yani. Zorla 2 saatin dolmasını bekliyorum, o zaman da çığlık çığlığa kalıyor. Oofff
RundownMom Eelif24 aynı bizim de. Emiyor mesela 1 saat kadar oynuyoruz geziyoruz sonra durduramayınca mecbur meme veriyorum o da reflmü yaptı nedir artık benim de bugün aklıma geldi. Sürekli kusuyor. Sık emmekten reflü oldu heralde. Bir de biz memede uyuyoruz falan🤦🏻♀️