Merhaba arkadaşlar benim bebeğin 8 aylık ve ağzının kenarında pişik olmuş gibi kızarıklık oluyor ve 1 haftaya geçmiyor. Ben sofraya oturunca onu da alırım kucağıma ne yersem ona da yediririm. Farkında olmadan birşey alerji yapıyor evet ama bi türlü bulamıyorum. İnternette kavun karpuz domates diyor ama domates yedirmedim hiç. Yemeğin suyundan bandırıp veriyorum domates salçalı yemek alerji yapar mı sizce ?