Arkadaşlar postlarımı gören olmuştur önce süt gelmedi şimdi aşırı geldi. Mastit başlangıcı oldum antibiyotik başlandı. Bol emzirip süt sağmam lazım. Sütü sağıyorum ama boşalıyor mu göğüs anlayamıyorum. Tecrübesizim. Sağan anneler yazabilir mi kaç ml çıkmalı, kaç saatte bir sağmalı vs. Bu arada annelikte 13. Günüm