Lokum03 2ay 16gunluk yavrum ben otururken kucakta değil de ayakta emzirilmek istiyor aynı durumu yaşayan var mi?? Yoruldum valla kolum belim falan pelt
Lokum03 Edalya offf evet ya uyanıkken. Oturduğumda kalkmami istiyor velet uyumaya başladığında oturuyorum dayanamayip
Seldarel Aynı durumdayım çok ama çok zor oluyor . Ama ben şükrediyorum çünkü oğlum memeyi çok zor tuttu . Oturur oturmaz memeyi bırakıyor emsin yeterki diye aylara bile olsa şükrediyorum
Lokum03 Gmzcaglar evettt aglarken ben oyle israr etmiştim emsin diye. Sonra böyle istemeye başladı. Sanırm yer çekimi etkiliyor süt akışınıbebegin duruşunu falan
Sabriyeillke Buyuk ihtimal gazi var o yuzden ayaktayken iyi geliyo cunku bi ara bizde oyleydik sonra duzeldi