Mavibattaniye Arkadaslar merhaba Gebelik doneminde kalsiyum,decavit ve demir ilaci iciyordum dogumdan sonra doktorlar bana devam et demedi nasil bir yol izlemem lazim sizce ayni ilaclara devam etmeli miyim?
efelim Mavibattaniye ben iki ay kullandım canım iyiki kullanmısım bbiraz daha kullansaymısım keske ozanan ne saçık dökülüyordu ne bukadar çok yoruluyordum malum emzirme uykusuzluk bütün gün koşturmaca derken insanda enerji kalmıyor
Ecemtt Mavibattaniye ben ediyorum bitek demiri ilk 3 ay iç diğer vitaminleri emzirme bitene kadar iç dedi bana doktorum