Merhabalar bebeğim 5ayını doldurmak üzere anne sütüyle besleniyor . Son bir kaç gündür nerdeyse saat başı emmek istiyor normalde 2 3 saatte bir emerdi Acaba sütüm yeterli değil mi diye düşünmeye başladım. Sağma makinesiyle kontrol edicem fakat ne zaman sağmalıyım uzunca emzirmediğim bir Vakitte mi ? Bir de sağınca ne kadar olmalı ki süt miktarı yeterli diyelim ? Bilgisi olan anneler yardımcı olabilir mi ?