Zeytinyağı sürdüm ben önce ama sonradan önerilmediğini öğrendim . Bebe yağı kullanıp tarağı hafif bastirdim tararken sanırım en çok o etkili oldu normalde tararken çok yüzeysel geçiyordum ondan dolayı baya uzadı bebe yağıyla ve taramakla2 banyo da geçti sonra