Yusram-47 ateş düşürücü ya da fitil vermeyin. Diş ateşi 38i geçmez, bu ateşe de ilaç gerekmez.
Ben oğluma jel kullanmıştım bilmiyorum faydası oldu mu ama keşke kullanmasaydı m. O doğal bir süreç, ağrılı sizili da olsa geçiyor. Kızıma vermeyi düşünmüyorum. Sadece rahatlasın diye dolaba yeşil soğan koyup eline verin. Iyi gelir. Ama dikkat edin lütfen parçası kaçmasın boğazına.
Hemencecik çıksın minik dişi inşallah:)