Kızlar dün post açmıştım bi kaza oldu diye 42 günlüğüm bugün ebemi aradım emzirdiydim için hap kullanamıcagımı ama 72 saat içinde 3 aylık iğneden vurulabilecegimi önerdi kimse 3 aylık iğneyi önermiyor çok yan etkisi varmış sizce ne yapmalıyım vurgudanlar yada bilgisii olanlar varmı??