Elmasdurkaya Korkuyorsan eldivenle yavaş yavaşta alabilirsin canım dikiş yeri ve çevresini yani geri kalanı ağdayla alsanda bişey olmaz ztn ben 40ım çıkınca epilasyon ile almıştım uyuşuk olduğu için hiç acımamış tı ağda için erken bence eğer çoksa tüylerin çekerken zorlayabilirler gerçi genelde o kadar yukarıda tüy fazla olmuyor bilemedim şimdi ama ben sarsmak istemezdim yeni olduğu için dahada kafa karştrdım dmi 😁