Damlaismom bana da oluyodu bak sen yazınca aklıma geldi lohusayken olmuştu kusmuk içinde kalmış boğuluyomuş gibi gelmişti uyanıp baktım bişey yok, şuan 4 aylık bazen emzirdim mi emzirmedim mi kafam karışıyo, ben de çok uykusuz kalmıyorum ama uyku sersemi oluyoruz sanırım çok kafana takma 🌺