Çok berbat haldeyim şu an Aglamakdan beter ooldim kizlar bebeyim zor durumda.Şimdi bazilariniz hemen yazifaksiniz bebe bu durumda ama sen burdasin diye.Lutfen oyle kirici konuşmayin Sizin desteklerinize onerilerinize dualariniza ihtiyacim çok.
4 gün once bebeyime havuç kabak patates puresi yaptim karişik sebzeler yani.içerisinze tere yaģi attim Yedirdikden sonra annem kizim keske yag koymassydin dedi.bende bilemedim kizlar.Sonrw evleri sildim temizledim bebeyim yurutecde geziyordu .bu baktimki çoraplari çikmiş.amann soģuk olcak deyip kacsikda gordumki bebeyim ishal olmuş.ve oradan ishal olmayi başladi.yarin sabahiki günü yani.gece 5te aglayarak uyandi ishal oldu ve hiç birset yemiyo 4 gundur.1 gunde 5 defadan çok bile ishal oluyo surekli.gece sabaha kadar karin agrisindan aglar çatlar zoe ishal olur .dişdendir dedim dun doktoru aradim hadi gelin soyledi.gitdik haplar verdiler .Bebeyimin suyu bitmiş vucud7nda.ne yemej yeyo ne mama içiyo ne su içiyo.yapamiyorum kizlar.Çok uzgunum oyle uzgun7mki anlatamam.Napsam geçer sizce.şu an evde.ama 1 saare bir ishal oluyo bebeyim.9 aylik.sizce kabakdan ishal olmuş ola bilirmi?Ya ishalin karsisini nasil almaliyim.biliuorum doktor deģilsinjz.ama nolur yardim edin.hap ilaç bile iciriyorum geçmiyon