dalezgi41 Bebeğim dün sabah 4. Ay aşısını oldu bugün geceden sabaha emdigini sürekli kusuyor. Kustuktan sonra emmesede tekrar kusuyo. Böyle bir durum yaşayan var mı
Melis_s26 Biz normalde emdikten sonra da kusuyoruz o yüzden bunu aşıya baglayamam ama dün bizde aşıdan sonra ateş ve kabız olduk 🥺 geçmiş olsun size kusmayla ilgili bir bilgim yok belki o da yan etkiler arasındadır
dalezgi41 Melis_s26 size de geçmiş olsun bizim öyle kusma olayımız pek yokta aşıdan sonra bu kadar ust uste kusması.bi acayip geldi 🤔