Deletedmom413 bizde 3 aylığız doğduğundan beri pamuk ve ılık su kullandım sadece dışarı çıkınca ıslak mendil kullanıyordum ama artık havalar ısındı ve onu hazırlamak zor geliyor oyuzden ıslak mendil kullanmaya başladık bi 10 gündür yoksa gayet iyi oluyor hatta elimizde 6,7 paket kare pamuk kaldı havalar soğuyunca geri ılık suya devam 😄