Mervecrky Siz nasıl istiyorsanız öyle yapın çevreyi boşverin. İki yaşa kadar anne yanı diyen de var çocuk kendi odasına alışmalı, özgür bir birey olduğunun farkına varmalı diyen de. Biraz da bebek karar veriyor galiba. Ben aynı odada kendi yatağında yatırdım hep 10 aylık odasını ayırdım. Artık yatakta sağdan sola dönsem uyanır olmuştu. Uykusu bölünmesin sessiz ortamda güzel uyusun diye ayırdım ama iyi ki de yapmışım. Artık çok güzel uyuyor resmen biz uyandırıyormuşuz çocuğu.