TutuKelesh yavrusununannesii sancısı var. Benimki de öyle yapıyor sancısı olduğu zamanlar. Belli oluyor zaten. Kendini kasıyor
dertlikerkenez yavrusununannesii 0552 959 76 96 emzirme danışma hattı ücretsiz ve belediyey ait bi görüşün isterseniz
Annesivekizi yavrusununannesii meme reddi yaşıyorsunuz sanırım canım. Burnu tıkalı olabilir ya da gazı vardır büyük ihtimalle o günlerde
kucukelifyade yavrusununannesii gaz sancısı olduğu için memenizi ağrı kesici olarak kullanılıyordur kuzum benim kızımda aynıydı her saniye göğsümde sinirliydi🙄
Busrabera Bende da aynı durum olmuştu bizde gazdan sandik meğerse memede süt bitince ve doymayınca ağlıyormuş sütünüz az gelmiş olabilir iki memeyi de verin diğerinde sakinlesirse karnı aç olduğundan yapabilir