DuruNunnAnnesii Merhabalar bebeğim 10 günlük ve emzik kullanmaya başlamak istiyorum memnun kaldığınız emzikleri yazabilirmisiniz?
defnesmomm DuruNunnAnnesii merhaba, bebekten bebeğe değişiyor, bizde avent ultra air var ama bebeğim almadı, kullanmıyoruz 🍒
Merveminaa DuruNunnAnnesii bibs emziği çoğu bebek rahatlıkla alıyor hafifte(. Benimki onu da almadı orası ayrı 😬)
Misirekmegii DuruNunnAnnesii philips ultra air ilk 1ay aldı sonra emmedi. Şimdi bibs sipariş verdim anne memesine en yakın oymuş kaucuk balalim💎
Asyayse DuruNunnAnnesii ilk 3 ay avent ultraair kullandım çok memnunum 3.aydan sonra bibs e geçtim. Bibs yenidoğan lar çok alamıyormuş aventi daha iyi aliyorlarmjs