deletedmom173 niye korkuttular tabiki bebeklerimizi en güzel şekilde himaye edip korumalıyız da bi bizim bebekler hasta oluyo zaten bakiyorum millet minnacik bebegi ile yurt dışına çıkmış gezmelerde biz pazara gideriz hasta olurlar. Şimdi siz gitseniz hasta olacağı varsa da olursa üstünüze kalır sana gitme dedin kış günü ne işin var bla bla.. tabiki en doğru kararı siz verirsiniz de önlemleri aldıktan sonra nolsun dedim ya biz de eskişehire gideceğiz ama ben hiç hasta olursa falan diye düşünmedim siz millete bakmayın canınız ne istiyosa ve eşinizle karariniz neyse onu uygulayin🙂