Kızlar bir aylık bebem var. Pampers pure protection kullanıyorum. Yeni aldığım paketteki bezlerin dokusu falan aynı ama bezlerin üzerindeki renk ve desen farklı. Blr de ilk aldıklarımda çiş yaptığında kimyasal bir koku geliyordu ama bunda gelmiyor. Salı günü bebeğim pişik oldu hemde bir anda. Bezi de en fazla iki saat tutuyorum altında, pamukla falan siliyorum. Zorlanırken kaka kaçırıyor altında kalmasın diye sürekli değiştiriyorum. Acaba bezde değişiklik yaptıkları için mi öyle oldu? Burda 3-4 saat bez değiştirmeyenler falan okuyorum özenerek? Sizce marka değiştirmeli miyim? Pişiği geçmeden riske atmamalıyım yoksa?