CemileF mutlu çocuk mutlu anne demek. Anneler burada çoğu zaman aşırıya kaçsada kendi sorunlarından dertlerinden konuşuyorlar. Rahatlayıp mutlu oluyorlar (yani umarım öyledir )Forum bunu destekliyor çünkü bu konularda etiketleri var. Kaynana postuna yorum yapmak çok daha kolay çünkü bir sohbet havası oluyor. Sağlık postuna 10 kişi cevap verse normal. Çünkü bazı sorular doktor teşhisi gerektiriyor bazıları da tecrübe ve bu tecrübeye sahip sadece 10 kişinin olması çok normal değil mi ?
Sağlık postunun anacı cevap almak bir cevap bile yeterli neden fazla kişi yazsın istiyorsunuz ?
kaynana yani annelerin gün odası etiketli konular sohbet konuları çok yorum gelmesinde ne sakınca var ?