Merhaba anneler, delirmek üzereyim imdat… Kızım 14 aylık ve kesinlikle yemek yeme duygusu yok ortalama 6 aydır bu şekilde doktor doktor gezdim ama bir çare bulamadım önceleri sadece reklam karşısın da yemek yiyiordu ben de tv izlerken yemek yemesin diye engel oldum daha sonra elinde oyuncaklar oynarken yemeye başladı kesinlikle ağzını açmıyo silikon kaşıkla resmen tünel kazar gibi sokuyorum kaşığı şimdi ise iki kişi zorla yediriyoruz annem yanımda o maskotluk yapıyor ben yediriyoruz onu da 3 kaşık yerse 1 ni çıkarıyo kafayı yemek üzereyim ne yapmam lazım bütün önerilere açığım sevdiği yemekleri yapıyorum desem hiç bir yemeği sevmiyor deliricem