Selamlar herkese, benim de kızım 9 günlük. Ara ara ayaklarının tabanlarında morarma görüyorum gibi. Zaten ayak altları çok pembe, acaba bana mı öyle geliyor diyorum. İnternetten bakınca ohooooo neler çıkıyo🤭😕 çocuk doktoru kalbini dinlediğinde ilk kontrolünde, üfürüm falan yoktu şükür. Sizce ne yapmalıyım? Doktora danışsam mı? Yoksa normal bi durum mu?