9 buçuk aylık oğlum var. Kahvaltı meyve çorba ve akşam yemeği olarak her gün düzenli olarak besinlerini alıyor beni de sadece uykuya geçerken emiyor. Daha önce kullanıp çok güzel sonuç aldığım AÇLIK OTU çayını kullanmak istiyorum. Sizce emzirmeyi kesince mi başlamalıyım yoksa bebeğe dokunmaz iç gitsin mi dersiniz ? 🙃