Kızlar ıkı gundur bebegımın sag gozunde asırı derecede yasarma ve capaklanma var ılık sulu pamukla sıldım ama ozellıkle gece kırpıklerı bırbırıne yapısıyor goz cevresı kızarıyor ve capaklar goz ıcıne gırıyor basına gelen var mı ılerlerse doktora goturcem ama mıkrop mu kaptı sızce