Mrb anneler. Oglum 9 ay 8 gunluk. Yarın saglik ocaginda asi olcak. 9.ay asisi diye bisey cikmis. aslinda duymustum kizamik asisini suriyelilern salgini yuzunden one almislar sanirim. Aradm saglik ocagni evet getirin dediler. Aranizda yaptiran var mi huysuzljk huzursuzluk ates vs yapiyor mu?