yavrusununannesii Bugün sarılık için kan aldılar iki elinden çocuğun eli şişti ve morardı geçer dediler bu durumu yasayan var mı 😔
Bimelekannesi yavrusununannesii kan aldıktan sonra o bölgelere 5 dakika kadar bir süre bastırmanız gerektiğini söylediler mi ?
Nezormus yavrusununannesii doktor değiliz elbette ama büyüklerde de oluyor öyle durumlar geçerde dedilerse endişe edilecek birşey olmaz herhalde. Üzülmeniz normal Allah beterinden korusun bütün minikleri 🤗
Dezemet yavrusununannesii Evet yenidogdunda sarilikti. Hastanede yattik. Bizim de morarmisti cok uzulmustum. 1 haftaya gecti Merak etmeyin geciyor ☺️
Mermeral Bizim de almışlardı neredeyse 1 ay mor kaldı. Geçiyor sonra korkmayın. Baktıkça çok üzülüyordum ben de ama endişe etmeyin geçiyor.