Nurhiram Merhaba anneler bebeğine 6 ay aşısı yaptıran varmı. Kaç aşı oluyor. Koldanmı bacaktanmı yapılıyor. Ve ateş yapıyormu yanıtlarsanız sevinirim ♥️
Dorukhicyilmaz Nurhiram gitmeden önce yarım kaşık calpol vermiştim gerçi her aşıya gitmeden yarım saat önce verdim hiçbir asisinda ateş yaşamadık 6.ay aşısı en kolayiydi bence korkulcak bişey yok 🙂
Zumraa12 Nurhiram bizde bugün olduk canım Bi ağızdan damla ve iki bacaktan olduk şükür ateşte huysuzluk yapmadı