Stass Bebeğim 3 buçuk aylık oldu sürekli ıkınma halindeydi sab simplex kullanıyrm düzenli olarak gaz damlasını kestim sanki ıkınması bitti gibi rahatladı sanki yada bana mı öle geliyo Kızlar ilacı kesince rahatlayan oldu mu yada tesadüf mü bilemedm