Kızlar merhaba , 4,5 aylık bir bebeğim var bu aralar iştahı hiç yok , beni emiyor ama çok az , Sonra bırakıyor , meme ve mama şeklinde gidiyoruz mamayı günde 2 kez içiyor oda hiç 100 ml i geçmiyor , emmeyi çok seven bir bebek aslında ama anlamadım , gece uykusuna yatırıyorum, mama gece hiç içmiyor alışmadı gece , kendisinin uyanmasını bekliyorum uyanırsa 5 dk emiyor geri uyuyor ama aç mı yattı acaba diyip düşünüyorum sonra , yaşayanlar oldu mu ?