Esdoel nurettincansu 3900 du dogum kilosu 3 günde 3500 e düştü 1 ayında 5480 di 2 ayında 6400 3 ayında 7300 şuan 4 aylık 2 gün önce asi olduk 8 kilo çıktı
nurettincansu Esdoel benimde 3.900 dogdu normel kilo mu alıyo yani ben kilo alımından korkuyorum birtek cok kilo almasın istiyorum emziremedimde 17günlügüz bizde
nurettincansu Esdoel aptamil denedim ilk hem cok içmeye başladı 5 ölcek içiyodu içtiginde filn dün başladım bu mamaya ölçümüzde düştü 3ölcek içiyoo doyuyo 😊 gazımızıda yapıyoruz iyki bu post acılmış ve sizi okumuşun yoksa bım markası die almazdım
Cnprtk Nursen60 ben onu 4. Ay gece maması olarak veriyordum tok tutup uzun uyutuyordu ama artk 7 aylığız kullanmıyorum. Çok da memnundum bebeğim severek yiyordu
Tuba92 nurettincansu 18 günlük cocuk için 5 ölçek çok fazla aptamil de bende aynısını yaşadım şeker var diye cocuk istiyor canım bende bebevita kullanıyorum bimle alakalı değil büsbütün eltim var çocukluğundan beri almanyada büyüyen kesinlikle almanyada sayılı ürünlerden dedi 😊
Esdoel nurettincansu canım sen daha iyi bilirsin ama daha 18 günlük bebeğe 5 ölçek nedir oğlum 4 aylık 3 olcek yani 90 CC içiyor tamam benim az içiyor 120 yada bir tık daha fazla içebilir ama senin ki 1 ya 2 ölçek anca içer doktoruna danış lütfen bağırsakları ne ki daha sindiremez çocuk onu kabız olur gazı olur
nurettincansu Esdoel ama sürekli aglıoo istio bnde vermek istemiyorum aslında napcam bilmiyorum bnde farkındayım cok verdigmin azaltmaya calışıyorumm
nurettincansu Esdoel ben ilk sütümü sagıpta verdim 5ölcek içiyo die mamada öyle yaptım yarısını kusuyo acaba fazla aldıgnımı kusuyo ki ondan olabilir
Esdoel nurettincansu ağlar canım sırf aç olduğu için değil ki gazı vardır keyifsizfir yada huysizdur benim oğlum 4 aylık hala öyle ağlar 5 dakika keyiflidir o kadar ben düşün 3 olcek veriyorum normalde 5 ti baktım kusuyor 4 e indirdim yine kusuyor 3 e indirdim suanlik iyi 3 4 saatte bir içiyor uyaniksa eğer uyuyorsa bazen ý saat sonra bile içtiği oluyor
Tuba92 nurettincansu gaz yüzünden ağlıyordu inan ki erkek bebekler kolik olabilir canım sürekli karnını ayaklarını sıcak tutu benim hala öyle daha yeni çözdüm açlıktan değil inan gazdan ağladığı günler oluyor ki aptamil çok aşırı gaz ve kabız yapıyor
Esdoel nurettincansu anne sütüyle bir olurmu hiç canım mama yapma bence ben oğluma da kızıma da 1 aya kadar 1 ölçek 1 aylık omh ca 2 bazen 3 e de çıkıyor zaten mama kutusunun üstünde de yazar kaç aylık kaç ölçek yada haftalık kaç ölçek diye
Tuba Tuba92 Almanya da sayılı bir ürün değil ki her yerde var 😅 almanyada en ucuz mamadır. Almanyada ki bebivita ile türkiyede ki bebivitanın içeriği de çok farklı. Almanyadakini öneriyorlar, türkiyede önermiyorlar pek🙇🏼♀️
nurettincansu Tuba92 belkidee ondan bide ilk deneyimim ya bilemedim ama dün azaltım ztn 2 ölcek veriyorum gazınının cıkmasına yardımcı oluyorum rahatlıoo oda cok şükür
nurettincansu Tuba92 ellerimiz ve ayaklarımız hep cok soguk hiç ısınmıyor sürekli 2corapla durduruyorum ellerini ayaklarını
Tuba92 Tuba kendisi bana oradan 2 paket getirmişti hemen hemen aynı. Hoc fark yok . Lütfen bilmeden konuşmuyorum
Tuba92 Tuba aptwmilden bin ist iyidir aktarımın içerisinde şeker olduğunu buluyor muydunuz . Üstelik kesinlikle.mama savunucusu değilim ama çok iyi araştırıyorum
Tuba92 nurettincansu ben çözümü plastik şişeye ılık su koyup ayak ucuna koymakta buldum.canim.ne kadar giydirirken üşüyor çünkü nacizane bir dene istersen birde bizde zinco ise yaramıştı