Hayrettinklsli Bebeğim 5 aylık e bebekten uyku arkadaşı aldım ama isim bulamadık?? Siz ne koydunuz Bizim tavşan
kardelen00 turunclardan01 ben 3 aylik oldugundan beri eline veriyorum . ilk baslarda algilamiyordu ancak suan 4.5 aylik ve tutuyor sariliyor minciriyor. uykj arkadasini sadece uyku zamani gosteriyorsunuz gun icinde oynasin diye vermiyorsunuz. bu sayede onu uyku ile bagdastiriyor bebek. bir sure sonra desteksez uykuya alistiriken vs yardimi oluyor. ornegin ben kucagimda sallayarak uyutuyordum. sonra uyku arkadasini eline verip sallamaya devam etttim. biraz sonra yan yana uzanarak uyutmaya basladim. ona da alisinca en son besigine birakiyorum uyku arkadasini eline veriyorum ve kendi kendine uyuyor suan 4.5 aylik. tam baglanma 6-7 ay arasi gelisiyormus. ozetle uyku arkadasi= cocugun beyninde artik uyku zamani geldi uyumaliyim
ElifimSaremm Ben doğduğundan beri kullanıyoruz , önceleri yanına koyuyordm herkes bana gülüyordu anlamaz o şimdi diye ve öle öle alıştı cok şükür şuan onsuz durmuyor🙈ismide bebek diline yakın olsun diye pıstık koyduk🙈 sen fıstıksın bu pıstık diyoruz🙈