Derin_is_Mom Kızlar bebeğimize iyi gelecek yeni doğum yaptığımda verebileceğim mama önerinizi alabilir miyim?
Minikadam25 Naz_N merhaba bende aptamil kullanıyorum benim bebeğim de erken doğdu aptamilin de çeşitleri var hangisini önerdi acaba
Frde_gul94 Derin_is_Mom ben bebelac kullanıyorum dogdugu günden beri içiyor gayet memnunum 35 günlük olduk