Merhaba anneler bebegim 15. Ayina girdi komsunun bebegi var ilk onunla tanisti ilk tanismasinda cok heyecanli bebegi kendine cekistiriyor elinden tutuyordu yanagini sikiyordu onun yanindan ayrilinca agliyordu 2. Kez bir araya geldiklerinde yine heyecanlandi ama o bebek buyuk oldugu icin biraz daha sert davraniyordu bebeggime karsi 3. Kez karsilastilar bu sefer komsunun bebegi daha sertti sacini cekti vurdu boylelikle kizim cok korktu aglayip bana sarildi dokunmak istedi ama dokunamadi bebek her yanina gelisinde korktu bana sarildi nasil atlatabiliriz bu durumu ya bundan sonra her bebekten korkarsa cok canim sikildi var mi aranizda boyle bebegi olan😥