Defne1790 Herkese iyi geceler 10,5 aylık kızım var ve gece gündüz ne zaman yatırsam çok kısa aralıklarla uyanıyor sağlıklı uykusunu alamıyor sürekli uykusu bölünüyor ve emmeden kesinlikle geri uyumuyor ne yapıcam bilmiyorum 😕
asya00 Defne1790 galiba tam o aylarda bizde öyleydik. Atak zamanı olabilir sonra yavaş yavaş düzene girdi. İnşallah sizinki de düzelir
Blmmss Defne1790 şuan bnde aynı durumdayım canım 10.5 aylık oğlum ayağımda sallıyorum beyaz gürültü açık ve uykum bölünmüş bir şekilde 😴😴😴