Siracseda Merhaba kızlar bebeğim 1 ay 9 günlük ve hırıltılısi var ateş öksürük hapşırma yok bu gün doktora götürdüm 200 mglik azitro antibiyotik vermiş kullanan var mı ve reçetede 6 aydan küçük çocuklara verilmemelidir diyor kullanan yada bilen var mı ?