asellina23 buzamana kadar bir yada iki kere ağlamıştır başka hiç ağlamadı sızlandı acıkınca uykusu gelince ama gözyaşını hiç görmedim aranızda olan varmı artık korkmuyo değilim sürekli onla ilgileniyorum hep hülüyor sadece bi sıkıntımı var die korkuyorum ya 🙄🤔
Bimelekannesi asellina23 ay canım sağlık sorunu inşAllah yoktur bilgim yok ama ağlamayan bebek ne güzel mucizevi bi varlık 🌸😂 benim kızım daha 3 Buçuk aylık küçük bebeklerin göz yaşı akmaz derler ama ben kaç kez akan göz yaşına üzüldüm daha şimdiden hatırlamıyorum bile ☺️ Eğer bu bir sağlık problemi(inşAllah) değilse kurcalama hiç boşver öyle nimete şükret 🌸
Tly16_ asellina23 benimki 9 ay 8günlük ağladığı zamanlar bi elin parmağını geçmez, sakin bi bebek mız mız değil çok şükür
Egemre asellina23 bence normal bi durum değil canım ya benimkide 7.5 aylık cok uslu bi bebek olmasına rağmen illa aglar ve hep gözyaşı döker yani . Bence ortalık durulunca bi doktora göster göz kuruluğu gibi bi problem vardır belki
asellina23 Eymeniko_ kıyamam ona ben ne biliyim yaa ölede iyi değil bölede insan bi şüphe duymuyo değil ortası olsaydı iyiydi gözyaşı yok die endişeliyim kuruluk falan mı war die aslında sulanıuo arada ama anlamadım dökülmedi hiçç 🙄🤔
asellina23 Bimelekannesi bilmiyorumki canım sırf onun için doltpra götürürsem beni kovarmı merak ettim içime ölebi kurt düştü anlaöadım bebekkende ağlamazdı sakinmişd edim ama bilemedimki
Eymeniko_ asellina23 normalde bebekler ağlarken gözyaşı dökmez derler benimki doğduğundan beri sulu sulu ağlıyo canım biraz mızmızlansın gözleri yaşarıyo bende çok kafama takıyodum niye gözyaşı akıyo diye 😂 ne biliyim her bebek gerçekten birbirinden farklı benimki sulu göz biraz telaşlanma bir sorun olduğunu düşünmüyorum ben normaldir bence
Nezormus asellina23 yani belki ağlamasına fırsat vermeden saati saatine doyurmuş uyutmuşsunuzdur ne bileyim onun için birşey diyemiyorum ama bizimde gözümüz iki kere mikrop kaptı gibi oldu doktoruna sordum tıkanıklık mı var diye bebekler göz pınarları mı damarları mı ne tıkanık doğuyorlarmış sonradan açılıyormuş ne zamana kadar endişelenmeliyim dedim 1 yaş dedi. Komşumun bebeği de 6 aylık geçen gördüm ağlarken göz yaşı geliyordu aaa başladı mu dedim yeni başladı dedi bebekten bebeğe değişebilir gözyaşı için diyeceklerim bunlar ama ağlamaması için birşey diyemeyeceğim.
Bimelekannesi Canım her bebeğin huyu farklıdır demekki sakin bi bebek kuzum benim annesini üzmek istemiyordur 🌸 internetten araştırdın mı hiç
asellina23 Bimelekannesi araştırdım canım kalpte sıkıntı olabilir dio ama bilmem süreklide kontrole götüeüyorum anlarlar heralde bi sıkıntı olsaa ne bilim başka kötü bişey ve bi açıklama bulamadım
Eymeniko_ asellina23 yakın zamanda aşısı falan varsa götürdüğünde ebeye sor istersen canım için rahat eder en azından
Eymeniko_ asellina23 canım bi de senin bebeğin böyle aşırı huysuzlanıp bağırıyo ama gözyaşı mı akmıyo yoksa sakin hiç ağlamaya yeltenmiyo mu
asellina23 Eymeniko_ aslında aşıları bitti daha gecen hafta kontrole götürdüm hiç sormak aklıma gelmedi bugün iyice içime kurt düştü acıkcası cekindim maaşallah hiç ağlamıo desim bende hemen hiç ağlamıo ewdede böle desim iyi dedi ne güzel dedi okadar
asellina23 Eymeniko_ yok sakin hiç mızmızlanıyorbitek acaba ben yalnız bırakmıyorum ew kalabalık öle bi ihtiyaçmı duymuyo anlamadım acıkınca mızmızlanıo yalancı bagırıyo okadar ama genelimiz sakinn hep gülüyo maaşallah
Eymeniko_ asellina23 maşallah canım çocuğun bir sağlık sorunu olsa böyle sakin durmaz gelişimi de iyiyse hiç takma kafana bazı bebekler böyle sakin bazısı mızmız bazısı kolik her biri bir çeşit yani yine çok huzursuzsan hemşiresinin numarası varsa yarın arayıp sor bakalım
asellina23 Bimelekannesi teşekkür ederim rabbim hepimizin yawrusunu korusun herşey dozunda güzel işte ewet güzel bişey sakin sakin takılıo ama işte anneler olarak çok ağlasa dert ağlamasa dert ediyoeuz hep bişeyler arıyoruz altında onlara bişey olmasın diee annelik güzel şey 🤗🌹🤲
asellina23 tek takıldıgım böle ağlayıp gözünden yaş gelmiyo hani ne biliyim gözyaşını hiç görmwdim benden dolayımı acaba anlamadım