Canangun geçmiş olsun öncelikle , hastaneye gitmişsiniz ne olduğunu söylemediler mi anlayamadım . Büyük ihtimal Gazi vardır saat yönünde karnını ovabilirsiniz. Aç olabilir veya yedigi rahatsız ediyor olabilir reflüsu vardır . Gaz ve reflü gibi duruyor anlattıklarınız , bizde aynılarını yaşadık.